Baby spul

Zwart wit baby spulletjes / Nuki-Nuby

Het kamertje van Hannah heeft een zwart wit thema, aangekleed met roze details. Omdat dit onze smaak is, maar ook neutraal zodat we dit kamertje kunnen gebruiken als er in de toekomst nog een zoon komen. Wij zijn niet van plan om op kort termijn aan een tweede te beginnen, maar we hebben wel met een aantal spullen rekening gehouden zodat het neutraal is qua kleur. Zo ook de kinderwagen en maxi cosi, die zijn grijs. Het kost mij iets teveel geld om bij elk kind weer iets nieuws te moeten kopen.

Nuki – Nuby

Maargoed, ik houd dus van het zwart wit thema. Ook voor kleertjes. Ik kwam een leuke site tegen met dit thema, met niet te dure prijzen. Doordat het nogal hip is, zijn de prijzen er ook naar. Dus toen ik deze site tegen kwam, heb ik gelijk wat items in het winkel wagentje gegooid. Een dag later kwam de bestelling al binnen. Prijs – kwaliteitsverhouding is erg goed! De schoentjes zijn van (goed!) nep leer en het slabbetje is mooi gevoerd aan de binnenkant. Ja, ik ga zeker nog een keer bestellen bij deze webwinkel!


Tassel schoentjes / 6,50 euro


Sterren schoentjes / 6,50 euro


Sneakers / 6,50 euro


Slabbetje / 3,95 euro & Katten pet / sale 1,95

Plaats een reactie