Baby spul·Zwangerschap

Boeken om in te vullen tijdens en na zwangerschap

Tijdens de zwangerschap heb ik geprobeerd een invulboek bij te houden, is niet gelukt. Ik vond het erg saai worden. De vragen kon ik vaak niet goed invullen omdat ze niet echt van toepassing waren op mij. Om toch een naslagwerk te hebben om terug te lezen, heb ik deze blog geschreven. Van ditzelfde merk had ik ook een kraam bezoek boek liggen. Ineens kreeg ik de “kriebels” en was deze ook niet meer mijn smaak. Ik moest een ander kopen! Iets met zwangerschapshormonen ;-)

Ik struinde het internet af en kwam bij een gaaf merk uit, zwart wit thema, helemaal onze stijl! Wel wat prijzig, maar dat heb ik er helemaal voor over. Ik heb meteen het kraambezoek boek én het eerste jaar boek gekocht.

Ze zijn via Bol.com gekocht, daar heeft Kidooz haar producten ook te koop staan. Ze hebben nog meer leuke boeken, maar ook kleding en accessoires voor kids. Vooral in het zwart wit thema. Zeker leuk om eens de site te bezoeken.

Kraambezoekboek / 29,95 euro

Mijn eerste jaar boek / 29,95 euro

Geef een reactie

